fredag, juli 29, 2005

Tværstrikket sjal fra Femina

Dette smukke sjal var at finde i Femina i denne uge, og det var mit held for jeg har længe sendt lange blikke efter det. Men når man nu har et stort garnlager selv, er jeg bare for nærig til at købe garnet for at få opskriften. Desuden er det altid dejligt at hverve en ny og spændende opskrift til sin opskriftssamling. Man kan altid bladre i samlingen og ligge planer og ligge planer og ... Nå, ja planer er der masser af, - tiden ? - ja, det er en helt anden snak.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Hej Tina.

Tillykke med din nye blog - den glæder jeg mig meget til at følge.
Og ja, det sjal er bare så flot; jeg har også gået og luret på det et stykke tid.
Mange hilsner fra en anden Tina

juli 30, 2005  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start