mandag, august 08, 2005

Mig og Noro

Engang tilbage i februar måned, var jeg en smut inden om strikkeboden og ose. Jeg skulle hilse og sige at det blev et dyrt bekendskab. Jeg faldt for Noro garnets smukke farver - og så står man der - man ved ikke lige hvad man skal strikke, og derfor heller ikke helt hvor meget man skal købe, men ejes det skal det ! Jeg købte 6 bundter (hedder det det?) Noro Iro til 85 kr. pr. stk, og det var på tilbud vel at mærke.

Senere faldt jeg så over Arla cardigan fra Noro, og den gik jeg så i gang med. Det er den første engelske opskrift jeg er gået i krig med, og det er gået rigtig godt, men, men, men pludselig er der kommet noget andet spændende der har krydset mine strikkepinde og siden har den ligget stille og sovet sin tornerosesøvn i strikkekurven.

Nu vil jeg støve den lidt af og gøre den klar til sommerferie, jeg mangler trods alt kun de 2 forstykker. Hvis jeg nu tager mig sammen :-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start