tirsdag, august 09, 2005

Hvordan gik det mon til ?


Jeg er ikke helt sikker på hvordan det gik til, at der pludselig befandt sig starten til det tværstrikkede sjal på mine pinde, når jeg nu lige havde sat mig for at blive færdig med alt det andet jeg har liggende.

Jeg tror det var fordi jeg opdagede, at jeg havde 10 bundter lyserød helårsbomuld liggende, som jeg havde fået forærende for lang tid siden.


Så skulle jeg bare liiige prøve at slå masker op,
og så bare lige prøve mønsteret af.

Jeg blev lidt grebet at det, må jeg indrømme, især fordi det voldt mig lidt problemer. jeg kunne ikke få mønsteret til at passe, så forfra igen og igen.

Nu tror jeg at jeg har fanget tråden :-) Det ser ihvertfald rigtigt ud, men jeg sidder stadigvæk med en følelse af der er et eller andet der ikke helt er rigtigt.

3 kommentarer:

Blogger Silkemor sagde ...

Hej Tina

Tjaaeeh,det er jo det som sker, når man bliver så overinspireret af hinanden* hi-hi*, men det er da bestemt heller ikke det værste der kan ske, vel??

Åh, sikke en kær og træt lille mand, ja så bli'r man jo helt blød i knæene.

Glæder mig til at følge din blog.
Du er også velkommen til at kigge indenfor hos mig: http://strikkeside.blogspot.com

Hilsen Kirsten

august 09, 2005  
Blogger Vivian sagde ...

Hvor det tegner fint for dit flotte sjal (ææælsker den farve !!) :-)

Og sikke en hyggelig blog du har dig her - jeg har fluks tilføjet dig på min Bloglines-liste, så jeg kan snage med :-)

Mange hilsner fra Vivian

august 09, 2005  
Anonymous Anonym sagde ...

jätte jättefin sjal

august 12, 2005  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start