onsdag, oktober 26, 2005

Kauni Kauni Kauni

Jeg takker og bukker for alle de pæne ord om min Kauni-jakke. Det har gjort mig enormt glad, og jeg skal nok få "strikket" en opskrift sammen og få målt hvor meget jakken er krympet. Jeg har valgt at sætte en norsk knap i.( aner ikke hvad sådan en hedder)

Jeg er nu igang med et Kauni-sjal, efter anvisninger her. Det går jo rask der-ud-af, men som andre jo også har bemærket, så sker der et eller andet på tilbagevejen med indtagningerne.. Jeg har alt for meget garn tilbage, og det forstår jeg simpelthen ikke, da jeg har strikket præcist halvdelen af garnet inden jeg vendte.Igen bliver jeg nødt til at sige " farverne er IKKE mig", og jeg ved ikke hvorfor det bare skulle være denne farve-kombination. Måske fordi jeg ikke har set andre strikke denne "Bambi-model". Det bliver nok endnu et sjal til julegave-bunken.
Imorgen skal jeg til "åbent hus" hos Bendix Garn. Jeg glæder vildt til at se dette fiber paradis, og at få fingerne i nogle gode tilbud :-) Jeg har allerede købt 2 nøgler af den berømte råhvide Opal, samt 2 nøgler sort Opal. Tak for hjælpen Vivian!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start