torsdag, marts 09, 2006

Fastelavn er mit navn...

Fastelavn er forlængst vel overstået, men jeg syntes alligevel at jeg vil vise billeder at ungerne. Det blev en indianer og fe-prinsesse. Dragterne er fra Aldi, dog piftet op af forskelligt indkøbt. Egentlig syntes jeg, at det er frygtelig pinligt, at jeg ikke selv har lavet dragter til ungerne. Men jeg har selv døjet med 2 halsbetændelser og 1 gang influenza inden for 2 måneder, så energien har ikke været til det :-((




Som så mange andre unger, kunne Julie ikke helt bestemme sig for hvad hun ville være til fastelavn. Så skulle hun være lyserød prinsesse, så lyseblå prinsesse, så en tiger og sådan køre det bare der udaf... Tilsidst købte vi en ganske billig tigerdragt (30 kr.), så havde vi altid en dragt i reserve hvis "damen" pludselig modsatte sig af prinsesserne på selve dagen.



Den skulle selvfølgelig også afprøves. Man forstår vel at leve sig ind i rollen :-)

Mere up-date om strik kommer i meget nær fremtid.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start