onsdag, marts 15, 2006

Flamingo

Selv om jeg har ligget temlig meget på den lade side i denne vinter, er det dog blevet til lidt små projekter. Jeg har strikke en hue, som skulle passe til flamingo-halsedissen. Opskriften har jeg fundet her. Den er strikket i Opal Flamingo og ensfarvet Pink Opal garn. Dejlig at strikke et hurtig lille projekt, når jeg liiige skulle sparke mig selv i gang efter "vinterdvalen".




Da sættet desværre er for småt til Julie, har jeg foræret det til min venindes lille pige på 16 mdr. Hun er bare "pretty in Pink". Hun er fra sydafrika, så hendes mørke hud kontra pink... Hun er bare nuser. Desværre har jeg ikke noget billede jeg lille Jasmin, men et af Julie der alligevel har skruet huen ned over hovedet:-)




Måske skulle hun lige være vasket i hovedet inden billedet blev taget?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Eiiiijjj, hvor er det et sødt sæt - jeg har ligepræcis de farver garn på lager. Tak for ideen!
:-) Britt

marts 15, 2006  
Anonymous Anonym sagde ...

Nej, hvor er det bare et kært sæt. Glæder mig det ikke kun er mig, der tager billeder af ungerne for bagefter at tænke, man måske lige skulle have haft fat i en klud først.

KH en anden Tina

marts 16, 2006  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start