mandag, april 03, 2006

Emma-pigen


Desværre måtte vi aflive vores elskede Emma-pige i går :-(

Hun var efterhånden blevet 12 år og led så frygtelig af eksem på poterne og ved øjene. Det var det eneste rigtige at gøre, men det gør det ikke mindre ondt af. Det næstsværeste var, at forklare ungerne at Emma-pigen ikke mere var til. Vi snakkede meget om det,især med Oliver.


Han er vokset op med Emma, så hun har altid været der. Vi forklarede ham, at Emma var død fordi hun var gammel og syg, og at hun nu var i himlen. Oliver sidder med store øjne og lytter.

"Mor? Hvordan kommer man egentlig til Månen? ØØHHH, med en rumraket, svarer jeg lidt paf! Jamen mor, hvordan er Emma så kommet der op?

Hvor jeg bare elsker de unger:-)))

1 kommentarer:

Blogger Silkemor sagde ...

Hej Tina

Åhh hvor jeg dog føler med jer, man elsker jo sådan et lille dyr som sine børn. Men det var den rigtige beslutning I tog, selvom det er hårdt. For ikke så lang tid siden var vi igennem det samme med vores lille kat.
Ja, hvor er børn da dejlige og umiddelbare:-)
Vil også gerne rose dig for pigesættet, det er yndigt. Desværre virker linket til opskriften ikke, og jeg kunne godt tænke mig at strikke huen til en lille pige på 1 år. Så hvis du kunne sende linket en gang til?

Kh Kirsten

april 04, 2006  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start