mandag, maj 15, 2006

Isolering kan man altid bruge...

Jeg har i den senere tid brugt en hulens masse penge på ny isolering. En særdeles velkendt "sygdom" blandt strikkere, er "dette-her-jeg-må-altså-lige-eje". Måske skulle jeg til at gå med aviser, for at forsvare min indkøbstrang? Heldigvis har jeg en meget forstående mand. Mit eneste problem er alt for mange "fede" net-garn-butikker med en masse gode tilbud, og alt alt alt for lidt plads i min stue til, at opbevare garnmasserne.

Prøv bare at se her...

Skønne sager fra Bendixgarn. Jeg kunne ikke stå for farverne på Opal-garnet. Tjaa, og lækre strikkepinde har jeg ikke for mange af.



Jeg har længe kigget langt efter Grignasco´s Tyrol. Da der så kom et godt tilbud hos Eventyrgarn slog jeg til:-)Det er lækre sager og jeg glæder mig vildt til at "teste" garnet med mine nye addi pinde.



Jeg kunne ikke modstå fristelsen for at købe opskriften på Monroe og den taljeret sweater. Nå ja, et enkelt bundt multifarvet Kauni i farven demin smuttede også ned i kurven.

Åhh nej, nu strejker blogspot. Fortsættelse følger...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start